Tietoa meistä

Kirkkonummen Sähkö Oy on vuonna 2007 perustettu sähköalan yritys, joka tarjoaa monipuolisia sähköasennuspalveluita asiakkailleen Kirkkonummen ja lähialueiden alueella.

Olemme erikoistuneet sekä uudis- että saneerauskohteiden sähköasennuksiin ja meillä on vankka kokemus niin omakoti- kuin kerrostaloasennuksista.

Kirkkonummen Sähkö Oy on sähköasennuksiin erikoistunut yritys, joka on toiminut alalla jo yli 15 vuoden ajan. Yrityksen tarina alkoi vuonna 2007 kun yrityksen perustaja koki, että ala tarvitsee kokenutta tekijää jolle asiakaspalvelu on tärkeintä.

Aluksi yritys keskittyi lähinnä pienempiin sähköasennus- ja korjaustöihin, mutta vähitellen sen palvelut laajenivat ja asiakaskunta kasvoi. Olemme alusta asti keskittyneet palvelun laatuun, nopeuteen ja hintaan.

Uskomme, että vain parhaat voivat selviytyä markkinoiden puristuksessa pitkään.

• Yrityksen perustaminen ja aloittaminen sähköasennuspalveluiden tarjoajana Kirkkonummella vuonna 2007.
  • Laajentuminen ja kasvu yrityksen toiminta-alueella ja palveluiden tarjonnassa 2015
  • Lanseerasimme uusia tuotteita ja palveluita vuonna 2018

Emme erottele isoja ja pieniä töitä, koska pidämme jokaista asiakasta ja sähkötyötä tärkeänä.

Tavoitteena olla alueen paras sähköalan yritys ja haemme vakaata kasvua vuosittain